Slabeste rapid in trei pasi!

Soare, apa, plaja! ti-ai cumparat deja un costum de baie si mai e putin si pleci In concediul mult visat, dar nu ai ajuns Inca la silueta de care sa te simti mandra?

Iti propunem un regim de urgenta. Iti poti numara caloriile consumate, este bogat in proteine, fibre alimentare si sarac in lipide. Organismul nu trebuie sa sufere vreun dezechilibru. Fierace etapa este minutios gandita, astfel Incat corpul tau se va obisnui cu un regim caloric scazut.

Prima etapa (1200-1300 de calorii)
Mic dejun: o ceasca de cafea sau ceai fara zahar, 150 ml de lapte, 60 g de paine dietetica (facuta din cereale integrale); 5 g margarina vegetala; 1 mar de 150 g. Analiza nutritionala a acestui mic dejun ne arata ca ati consumat: 10 g protide, 8 g lipide, 57 g glucide, adica 350 de calorii.
Pranzul: 150 g legume fierte (legumele le alegeti dumneavoastra) si o salata mixta din 250 g rosii crude, 200 g castraveti, 1 ou fiert tare, doua felii de peste fiert (70 g), 5 g ulei de masline, otet, putina sare, piper. Mai adaugati 60 g paine dietetica si un iaurt natural. La acest pranz ati mancat 25 g protide, 20 g lipide, 70 g glucide, adica 560 de calorii.
Cina: 100 g de salata verde cu 5 g ulei de nuci, otet, sare si piper; 100 g de peste fript; 200 g de dovlecei inabusIti; 60 g de paine dietetica; 20 g de branza alba; 1 kiwi.
Ati consumat: 25 g protide, 10 g lipide, 46 g glucide, ceea ce inseamna 380 de calorii. Aportul energetic al acestei zile este de 1290 de calorii. În cea de-a doua etapa a regimului trebuie sa înlocuiti pestele cu o cantitate egala de piept de pui.

A doua etapa (1400-1500 calorii)

Micul dejun: o ceasca de cafea sau ceai fara zahar; 150 ml de lapte; 60 g paine dietetica; 5 g margarina vegetala; o jumatate de grepfrut. Ati consumat: 10 g protide, 8 g lipide, 53 g glucide, in total 350 de calorii.
Pranz: 150 g sparanghel cu 5 g ulei de masline, otet, sare si piper; 200 g spanac fiert; 150 g orez fiert; 100 g carne de vita fripta, 60 g paine dietetica, un iaurt. Ati consumat: 50 g protide, 10 g lipide, 85 g glucide, in total 625 de calorii.
Cina: 100 g de conopida fiarta si 200 g ciuperci conservate cu 5 g ulei de nuci, otet sare si piper; 100 g pulpa de pui fiarta; 30 g cascaval; 60 g paine dietetica, 125 g capsuni. Ati consumat: 40 g protide, 16 g lipide, 45 g glucide, adica 450 de calorii. În total, ati consumat 1425 de calorii într-o zi.
Urmatoarea zi puteti schimba cele 200 de g de spanac cu o cantitate similara de urzici. Orezul poate fi înlocuit cu fulgi de grau germinat.

Etapa a treia (1600-1700 calorii)

Micul dejun: o ceasca de cafea sau ceai fara zahar; 150 ml lapte; 60 g paine dietetica, 5 g margarina vegetala, 1 banana. Ati consumat: 11 g protide, 8 g lipide, 64 g glucide, in total 375 de calorii.
Pranz: 100 g sfecla fiarta cu 5 g ulei de nuci, otet, sare, piper; 100 g carne fiarta de vaca cu 250 g de rosii fierte; 60 g paine dietetica; 30 g de cascaval; 2 pere. Ati consumat 38 g protide, 24 g lipide, 72 g glucide, adica 660 de calorii.
Cina: 100 g de morcovi rasi cu 5 g ulei de masline, otet, sare, piper; 200 g de mazare verde; 150 g cartofi fierti; 100 g friptura de porc; 60 g paine dietetica; 100 g branza alba. Ati consumat: 47 g protide, 11 g lipide, 75 g glucide, adica 590 de calorii. Aportul energetic al acestei zile este de 1633 de calorii.

La sfarsitul saptamanii puteti reveni la meniul obisnuit, dar fara excese. În weekend, cand aveti timp liber, alergati cel putin 15 minute sau mergeti o ora pe jos. Daca rezultatele dupa prima saptamana nu sunt satisfacatoare, repetati regimul timp de înca o saptamana si ceea ce veti vedea apoi în oglinda si în ochii celorlalti va va multumi pe deplin!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *