Slabeste usor si fara riscuri pe timp de vara

Te-ai decis sa scapi de cateva kilograme la inceputul verii, inainte de concediile petrecute la munte sau la mare? Urmatoare dieta te va ajuta in mod sigur pentru ca este usor de urmat si foarte gustoasa. Poti scapa de nici mai mult nici mai putin de 8 kilograme in 2 saptamani.

Pentru micul dejun ai de ales intre doua variante in fiecare dimineata.

Micul dejun „clasic”:

* 2 felii de paine neagra
* 10 g unt sau 2 linguri de branza slaba de vaci
* o cana de 200 ml lapte degresat, un iaurt natural sau iaurt de fructe
* un pahar de suc de portocale natural sau o portocala
* ceai sau cafea (fara zahar)

Micul dejun cu cereale:

* un mic bol cu 5 linguri de cereale fara zahar, cu 200 ml lapte degresat
* un iaurt natur sau 125 g branza slaba de vaci
* un mar, o para, capsuni sau alte fructe
* ceai sau cafea (fara zahar)

Prima saptamana de meniu:

Luni
Pranz:
– salata bulgareasca (250 g), care sa contina salata verde, un ou fiert, 2 rosii, un ardei gras, o felie de branza si piept de pui taiat feliute (100 g), o lingurita de ulei de masline.
– 2 mere
Cina: – salata picnic: 50 g ton, 2 rosii, salata verde, 2 linguri de porumb, o lingurita de ulei de masline.
– capsuni (fara zahar)

Marti
Pranz:
– salata de rosii
– 100 g piept de pui la gratar
– o felie de paine
– un iaurt natural
Cina:
– ficatei fierti cu salata de telena(telena rasa, morcov ras si un iaurt)
– cirese

Miercuri
Pranz:
– 100 g carne de vita inabusita
– salata de castraveti cu rosii si ardei
– 4 linguri de branza slaba de vaci
– caise
Cina:
– somon afumat la gratar
– salata verde cu suc de lamaie (dintr-un sfert de lamaie) si o lingura de ulei de masline
– salata de fructe proaspete (fara frisca si fara zahar). De exemplu, taiati un mar, o para, o caisa si 4 capsuni.

Joi
Pranz:
– salata de ridichi, salta verde cu un ou fier, 2 linguri de porumb si 4 linguri de branza slaba de vaci
– 150 g pulpa de pui fiarta cu sare
– capsuni
Cina:
– un ardei gras umplut cu branza slaba de vaci, 2 rosii
– macrou la cuptor
– 2 piersici

Vineri
Pranz:
– fasole verde fiarta cu putina sare + un iaurt natural
– 2 aripioare de pui la cuptor
– o felie de pepene galben
Cina:
– un pahar de suc de rosii
– salata bulgareasca
– un mango

Sambata
Pranz:
– salata picnic cu o felie de paine neagra
– un iaurt natural
– 2 mere
Cina:
– salata verde cu 2 rosii, un ardei gras si un castravete mic si 100 g sunca de pui.
– capsuni la discretie, fara zahar.

Duminica
Pranz:
– pilaf de orez (4 linguri)
– peste la gratar
– salata verde
– 2 caise
Cina:
– salata de telena rasa cu morcov ras, amestecate cu un iaurt natural
– piept de pui fiert si condimentat
– 2 piersici.

Cea de-a doua saptamana este fel, dar poti schimba zilele intre ele si chiar este permis sa combini pranzul dintr-o zi cu cina din alta zi. Urmeaza insa prima saptamana exact asa cum este.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *