Cate calorii consumam?

Cate calorii putem consuma zilnic in activitatile obisnuite sau in acel program de sport pe care ni-l propunem adeseori fara sa-l putem duce la capat?

Sa nu uitam ca miscarea, exercitiile fizice inseamna sanatate pentru organism, ajutind la revigorarea plaminilor si inimii si protejindu-va de bolile cardiovasculare.
De aceea nu ezitati sa fiti mai activi in fiecare zi. Iata citeva sfaturi aplicabile in fiecare zi:
Folositi scarile in locul liftului zi de zi;
Munciti in gradina;
Mergeti cu bicicleta;
Mergeti la dans ori de cite ori aveti ocazia;
Coboriti din mijloacele de transport in comun cu o statie sau doua inainte de destinatie;
Parcati-va masina mai departe de birou si profitati sa mai faceti citiva pasi.

Si, in plus, pentru a va putea aprecia cit mai exact consumurile enegetice iata un tabel sintetic cu citeva dintre activitatile sportive, dar nu numai, mai des intilnite!

Tipul de activitate fizica Durata in minute Calorii consumate
Alergat 3 min/km 30 640
Baschet necompetitiv 30 236
Ciclism 15 km/ora 30 278
Dans social, activ 30 219
Drumetie  urcat pe munte 30 298
Exercitii generale de imbunatatire a conditiei fizice 45 298
Fotbal necompetitiv 45 446
Gimnastica 30 158
Handbal necompetitiv 30 354
Inot lejer 30 158
Mers pe jos 6 km/ora 30 315
Patinaj 30 295
Sarit coarda 60 sarituri/min 30 354
Ski (coborire) 30 250
Tenis de masa 30 158
Tenis de cimp 30 256
Urcat scari 30 236
Vislit moderat – intens 30 276
Volei necompetitiv 30 177
Somn 6070
Stat pe scaun sau pat, citit, privit la TV 60 80
Gradinarit 30 177

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *