Exercitii pentru intarirea feselor

Vrei sa stirnesti invidia femeilor si admiratia barbatilor pentru ca fusta scurta iti sta foarte bine Daca raspunsul este afirmativ atunci nu iti ramine decit sa te apuci de treaba. Trebuie sa lucrezi de trei ori pe saptamina cite 5 exercitii care iti vor modela fesele asa cum ai visat.

1. Stai culcata pe spate cu genunchii indoiti si cu miinile pe podea. Incordeaza fesele si ridica bazinul, apoi revino in pozitia initiala. Fa doua serii a cite 8 exercitii.

2. Stai in picioare si ridica in fata piciorul sting pina ajunge sa fie paralel cu podeaua. Indoaie genunchiul sting si ridica piciorul cit poti de mult, in balans. Dupa 8 repetari, schimba piciorul.

3. Aseaza-te pe podea in genunchi, sprijinita pe antebrate, cu spatele perfect drept. Balanseaza piciorul drept lateral (flexat) pina la 90 de grade. Fa 2 seri a cite 8 exercitii.

4. Stai culcata pe partea stinga si intinde picioarele in fata. Ridica piciorul drept la 45 de grade si coboara-l incet. Dupa 16 exercitii treci pe partea dreapta.

5. Efectueaza 8 sarituri care sa se termine in pozitia ghemuit (genuflexiuni).

 SFATURI UTILE
Cind astepti autobuzul sau metroul si stai in picioare, profita de ocazie si fa un mic exercitiu: incordeaza si relaxeaza fesele timp de 10 -15 minute, pina apare mijlocul de transport.
Daca nu esti obisnuita cu efortul fizic trebuie sa faci exercitii de incalzire, inainte de antrenament, si de relaxare, dupa executarea exercitiilor de fitness.
Daca ti se par prea usoare exercitiile, leaga-ti un saculet cu nisip de piciorul care lucreaza in exercitiile 2 si 4.
In fiecare week-end iesi si plimba-te cu rolele in parc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *